Vítame Vás na stránke nastavení emailového klienta trnavanet.sk
Ďakujeme Vám za dôveru, ktorú prejavujete využívaním internetových a komunikačných služieb našej spoločnosti.
Naša spoločnosť nasadzuje ďalšiu generáciu emailových serverov a filtrov za účelom skvalitnenia poskytovaných služieb. V súvislosti s touto zmenou je potrebné, aby ste si upravili nastavenia Vášho emailového klienta podľa týchto nastavení.
Nastavenia emailovej pošty:
1. V nastaveniach emailového klienta vyhľadajte sekciu pre nastavenie konta – (napr. pre Outlook 2013 -> horné menu Súbor -> Nastavenie kont.)
2. Otvorte nastavenia existujúceho e-mailu, alebo vytvorte nové konto
3. Nastavenie:
- Vaše meno – vyplňte čo sa má zobraziť v hlavičke emailu ako odosielateľ
- E-mailová adresa – vyplňte Vašu adresu napr.: meno@trnavanet.sk
- server prichádzajúcej pošty POP3 - vyplňte: mail.trnavanet.sk
- server odchádzajúcej pošty SMTP - vyplňte: mail.trnavanet.sk
- ak používate server IMAP – vyplňte: mail.trnavanet.sk
Prihlasovacie meno* – je totožné ako váš email napr.: meno@firma.sk
Heslo – vyplňte Vaše heslo do emailovej schránky.
V ďalších nastaveniach zapnite voľbu server odosielanej pošty SMTP vyžaduje overenie - označiť Použiť rovnaké nastavenie ako pre server prichádzajúcej pošty.
*Dôležitá zmena od od 14.1.2016: ak ste doposiaľ používali prihlasovacie meno, ktoré obsahovalo pomlčku.
napr.: domena-meno, tak tento údaj bol nahradený vašou emailovou adresou – používajte už iba formát napr: meno@trnavanet.sk a upravte si nastavenia emailového klienta.